Met welke intentie deel jij je ongenoegen?
Ik heb mijn hele leven al moeite met het delen van mijn boosheid of ongenoegen. Terwijl ik zo goed weet dat het niet goed is om dingen in te slikken. Bij anderen die dat wel doen, voel ik vaak ongemak. Alsof er iets niet klopt. Ik hoor het graag als er bij een ander iets
